esperant els bàrbars


Centre Fraternal de Palafrugell
14 Abril, 2008, 7:57 pm
Filed under: país

Passejant dissabte matí per Palafrugell, badant amb les cases i fàbriques modernistes del poble, els carrers Progrés, Pi i Margall… Després descobreixo que Palafrugell era un centre important de producció de suro el segle XIX i principis del XX. Continuo voltant i arribo al Centre Fraternal, al bell mig del poble, a la Plaça Nova. M’imagino que amb un nom així, doncs que aquest Centre deu tenir una història ben interessant de conèixer i entro a prendre alguna cosa. Aprofito el moment de pagar per preguntar si és una associació. La noia que m’estava cobrant em respon que sí, però em mira estranyada, com si la pregunta la sorprengués. Un Ateneu, dic jo. Sí, sí, altra vegada més estranyada. Ja per la tarda, unes noies em diuen que el poble és lleig. Intento argumentar que no, però amb poc èxit. He passat pel Centre Fraternal, dic. Ah, sí, on van els iaios. Casumlaputa…

Anuncis

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

