esperant els bàrbars


Rectificar és de savis… i no costa ni un duro
23 Juny, 2009, 1:12 pm
Filed under: articles, Barbaritats, inclassificable, laïcitat

Ja fa temps que vaig arribar a la conclusió que d’endevinar el futur, no en sé. Sóc incapaç de pronosticar resultats electorals, tendències i modes, reaccions de la gent… Però de vegades me n’oblido; tiro pel dret i és clar, m’equivoco.

Fa uns dies vaig escriure aquí mateix que l’Espanyol baixaria a segona perquè el seu entrenador havia anat a Montserrat a demanar suport diví. Des d’aleshores, l’equip ha anat pujant llocs en la classificació fins acabar desè! A l’entrenador l’han renovat per tres anys i la conya de la Moreneta ha estat assumida per alguns diaris com a natural, vista l’experiència del Conseller Baltasar amb la sequera fa cosa d’un any.

De manera que només em toca rectificar i assumir que em vaig equivocar de mig a mig. I aprendre, que per això estan els errors. Aprendre que no hi ha matèria més sensible que el futbol. En ma vida els meus articles havien generat polèmica, encara que la perseguís. Però aquest sí. El vaig penjar i vaig rebre dos comentaris de gent que no conec dient-me com m’he equivocat. Un d’irònic; l’altre directament insultant-me, de manera que el vaig esborrar. Què vaig anar a fer! Conyeta amb un equip de futbol!

També he après que l’Espanyol és catòlic i el Barça protestant. El Barça el van fundar uns protestants exclosos dels clubs esportius i en resposta es va crear l’Espanyol, perquè el Barça era pels estrangers. De manera que em vaig equivocar molt, és normal que l’Espanyol apeli a la Mare de Déu. També és normal que senti més simpaties pel Barça.

De manera que rectifico. Bé, la realitat em corregeix!

Em queda la opció de considerar que Déu existeix. O com a mínim la Moreneta, però això em convertiria en politeïsta i pagà, perquè totes aquestes verges trobades són deeses anteriors a l’església catòlica.

M’agradaria, de totes maneres, deixar ben clar que no em treu la son ni el Barça, ni l’Espanyol, ni el Betis. Ara que hi penso, ben poques coses em treuen la son. Això em passa per descregut.

Anuncis

3 comentaris so far
Deixa un comentari

Quina raó que tens! Pasaré per aqui mès sovint, m’agrada llegir-te.

Comentari per mbath2008

[…] hi ha gent que ve a petar a aquest post antic tot buscant el bo del Mauricio, sapigueu que ja vaig rectificar unes setmanes més tard. I no, no li tinc especial animadversió a l’Espanyol. 2 comentaris […]

Retroping per Pochettino llaura l’infern del seu equip « esperant els bàrbars

[…] Ja vaig dir el que en pensava en aquest post, corregit i augmentat en aquest altre. […]

Retroping per Diàleg interreligiós « esperant els bàrbars




Deixa un comentari

