esperant els bàrbars


Hi havia una vegada… Terry Gilliam
3 Novembre, 2009, 1:10 am
Filed under: personal

Faig constar que les pel·lícules del Terry Gilliam sempre m’han agradat. No n’hi ha cap que m’hagi desagradat, ni deixat indiferent, ni tan sols agradat poc. Totes m’han agradat molt. I la darrera, L’imaginari del Doctor Parnassus, encara m’ha agradat més.

Terry Gilliam és un narrador de contes amb una imaginació visual desbordant. Diuen que sempre gasta més calés dels que té i que les seves pel·lícules són una ruïna. I això ja ho van dir els seus companys de Monty Python quan van acabar de filmar “The meaning of life”, que hi havia dos rodatges, el de la peli i el del Terry Gilliam. Sospito i em temo que L’imaginari del Doctor Parnassus no serà una excepció, però com que no sóc jo qui li serveix d’inversor sinó que pago l’entrada del cine, doncs em limitaré a desitjar-li un gran èxit comercial i esperaré que no trigui gaire a sorprendre’ns.

Però vaja, anem a la peli. Un conte com una casa, un conte d’aquells llargs que et transporten a un univers fantàstic, en que l’autor fa vibrar la seva imaginació en consonància amb la teva i t’ho passes pipa en un cine on tothom s’ho passa pipa.  Per qui li agradi que li expliquin històries. Recomanada, molt recomanada.

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

