esperant els bàrbars


Una nova joguina, una nova trampa
25 Novembre, 2009, 1:36 am
Filed under: inclassificable

Des d’ahir que tinc un compte de GoogleWave, una eina que integra funcions que fins ara estaven disperses entre gmail, gtalk, gmaps i googledocs, entre altres g-aplicacions. A la majoria no us sona de res i potser ni falta que fa, però a mi m’ha fet il·lusió, com un regal sorpresa, com la conya aquesta de l’amic invisible. Amb prou feines sé com funciona, si la cosa em convenç ja ho aniré explicant.

Immediatament, però, he tingut un pensament que ja és recurrent. La quantitat de vida que aboquem a l’hiperespai, confiant en una empresa de la que no coneixem ningú.

I automàticament m’han vingut al cap les imatges següents, del Medvedev sortint trompa d’un dinar del G-8. Sostingut pel Sarkozy i el Berlsuconi, embolica que fa fort. M’ha fet pensar en el Bush, no fa tant que va marxar.

Ostres, hi ha molt de poder concentrat en males mans i nosaltres en concentrem més.

Bé, provaré això del GoogleWave, mentrestant flipeu amb un tio que té armes nuclears.

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

