esperant els bàrbars


Instantànies
12 gener, 2010, 9:18 pm
Filed under: inclassificable

No m’ha agradat mai fer fotos ni tampoc en guardo, només algunes que van servir de punt de llibre i ara són… dins d’algun llibre.

Però hi ha dies que m’agradaria tenir una càmara als ulls per poder recollir les escenes quotidianes que ofereix deambular pel món. Avui m’ha passat.

Metro de Barcelona, Plaça Catalunya. Dos turistes japonesos sembla que estiguin congelats davant de dos segurates amb els seus respectius gossos. Estan xerrant? No. Normalment els japonesos no parlen castellà, i dubto que els segurates parlin japonès. No parlen, no. Els japonesos s’han colat i els han pillat sense bitllet? Si home, i un be negre amb potes rosses, japonesos sense bitllet. Doncs que fan? Ah, s’estan mirant els gossos! I jo vinga a pensar (i ells quiets): a Japó no hi ha gossos segurata? Aquests dos venen de tan lluny que no han vist mai un gos segurata? Els hi molen els gossos?

No n’he tret l’entrellat, però m’hi jugo una pansa que els segurates tampoc.

Per cert, sabeu perquè els segurates del metro porten gos? Perquè no poden anar sols.

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

