esperant els bàrbars


Adeu, bicing
3 Març, 2010, 7:47 pm
Filed under: personal, progrés

Avui m’he donat de baixa del Bicing. Ho he fet amb una certa frustració, perquè quan va aparèixer el servei em va semblar una gran idea, però darrerament no l’utilitzava gens perquè no s’hi pot confiar. El fet que la majoria de vegades el problema fos l’estat de la bicicleta em fa pensar que han estat altres usuaris (bé, més que usuaris, abusadors) els que m’han dissuadit de repetir l’experiència. També en alguns casos el col·lapse d’estacions, però ja assumeixo que si faig un trajecte de dalt a baix i de la perifèria al centre, doncs que no puc esperar trobar un forat esperant-me. Durant molts anys vaig utilitzar una bicicleta per circular per Barcelona i és un mitjà de transport molt pràctic, però sobretot, que no requereix gaire manteniment. Per això trobar bicicletes amb les rodes punxades i canvis de marxa trencats em fa pensar abans en un mal ús que en la manca de manteniment. Has de fer rodar molta estona una bicicleta perquè li rebentin les rodes.

Potser l’Ajuntament es va pensar que els barcelonins érem més cívics del que realment som. Llàstima, espero que algun dia no sigui tan difícil compartir una bicicleta amb desconeguts.

Hi ha un blog que fins i tot ha formulat les Lleis de Murphy del Bicing… M’hi sento identificat, tu.

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

