esperant els bàrbars


La seminatja de l’emperador Serrat
29 Març, 2010, 10:44 pm
Filed under: inclassificable

Hi ha aquell conte tan famós de l’Emperador despullat. Bé, concretament es diu “El vestit nou de l’emperador” i és de l’Andersen. A mi em fascina perquè m’identifico més aviat amb el 99,9% que s’empassa la versió oficial i tinc enveja del nen que ho destapa tot.

Però hi ha un fet que no puc evitar posar en consideració dels dos o tres lectors que deu tenir aquest blog: l’entrega del públic al Serrat. A mi em sembla que ja fa molts anys només és una caricatura d’ell mateix. Té el to aquest que fa amb la gargamella, i la vocal neutra, i d’aquí no el treus.

Poso com a prova el dia que va cantar l’himne del Barça al Camp Nou. A mi em sembla que si hi ha algú que no participa de la il·lusió col·lectiva només té una reacció possible: petar-se de riure. Espereu al final, perquè el tio es reserva.

6 comentaris so far
Deixa un comentari

per fi es parla de coses importants en aquest blog.

god save the the Gargamella i l’efecte terapeutic.
veig, estimat Joffre, que t’has apuntat a la nostra ideaca de forrar-nos tot fent el Serrat Agargamellat, de moment estem al principi, presentat el personatge al public, creant una necessitat de Serrat Agargamellat al subconscient general. I dit aixo vaig a currar, o si mes no a fer-ho veure.

Comentari per miquel

ah, i lo de seminatja? ja m’ho explicaras en petit comite….
i jo no classificaria el post com a inclassificable, a mi em sembla que el tag seria: impitjorable……

Comentari per miquel

Seminatja vindria a ser que porta el culete a l’aire, però només una mica. És una qüestió de percepcions, i si només ho veiem alguns, doncs pot ser que nosaltres estiguem equivocats i ell sigui un geni.

Cosa que dubto, perquè nosaltres no ens equivoquem mai!

Comentari per joffrevillanueva

ah! com els adolescents que ensenyen gallumbus…

Comentari per miquel

Joffre, al final d’aquest article sobre en Serrat agargamellat, hauries d’haver escrit: “Octavi, t’estimo”

Comentari per guillem

ja ja…..
la polemica……
a part del indiscutible amor, crec que en Villanueva ha volgut fer una picada d’ullet al sector trash, i li agraim….
posa tu els accents i dieresi…. que estic de crisi i estalviant tinta.

Comentari per miquel




Deixa un comentari

