esperant els bàrbars


No tot és xumba xumba
27 Abril, 2010, 11:41 pm
Filed under: recomanacions, vida moderna

No entraré a fer una defensa de la música electrònica perquè no tinc arguments musicals per fer-ho i tampoc em pirra. Però per aquells que diuen que tot és soroll, que no s’entén res, o que és repetitiva i avorrida, que provin a “tocar” aquest instrument virtual. No cal manual d’instruccions, cliqueu les caselles i aneu construint la melodia que us roti.

Ens l’ha enviat el Miquel avui i als bàrbars els hi ha encantat. I a mi em sembla que si algú s’hi entretén una estona (jo m’hi passaria hores), la propera vegada que s’enfronti a un o més pàjarus armats de sintetitzadors, ordinadors i platerets, s’ho escoltarà amb una altra actitud. La qual cosa no té res a veure amb que li agradi.

Seguint amb el tema, us penjo una versió electrònica del Claire de Lune de Debussy a càrrec de l’Isao Tomita. A mi em sembla que el resultat es podria haver rebatejat com a Lever du Soleil, perquè no puc evitar pensar en una sortida de sol. Però tot són interpretacions…

5 comentaris so far
Deixa un comentari

anem a veure, si això es diu esperant els bàrbars, i ara dius que als bàrbars els hi ha encantat…..
que vol dir això? que ja han arribat els bàrbars?
que t’han envial un mail? o que han enviat un explorador i t’ha dit que estan tocant el pianitu i que arribaran una mica més tard…..
massa confusió!

Comentari per miquel

Home, els hi he enviat el link!!

Ells també tenen internet!

Comentari per joffrevillanueva

l’idealització del teus bàrbars te la deixo a tu, que per alguna cosa aquest és el teu espai…. i jo sóc la tieta que s’acaba el cava i es queda dormida al sofà….. i no hi ha manera de fotre-la fora, per veure l’estudio estadio…..

Comentari per miquel

[…] I he escoltat altres versions de peces clàssiques del Tomita aquest, però la meva opinió és que com el Claire de lune no en té cap. De fet, ja la vaig enganxar en aquest blog fa temps. […]

Retroping per Estiu musical: Claire de lune, la cançó recurrent « esperant els bàrbars

[…] I he escoltat altres versions de peces clàssiques del Tomita aquest, però la meva opinió és que com el Claire de lune no en té cap. De fet, ja la vaig enganxar en aquest blog fa temps. […]

Retroping per Estiu musical: Claire de lune, la cançó recurrent |xcat.cat




Deixa un comentari

