esperant els bàrbars


Firefox lava más blanco
17 Juny, 2010, 11:38 pm
Filed under: personal, vida moderna

Quan van dir que Google Totpoderós també oferia un navegador vaig pensar “Jo en vull un!!”. Però com que primer van treure la versió per Windows em vaig haver d’esperar. I me’n vaig oblidar.

Fa uns dies el Fabià em va preguntar si ja l’havia provat i m’hi vaig posar.

El resum és que m’agrada més el Firefox. M’ha semblat que amb el Chrome hi ha algunes novetats interessants, com per exemple que per administrar les descàrregues s’obre una nova pestanya, enlloc d’una finestra que només emprenya. I diuen que és més segur i robust.

Però mira, amb el Firefox tinc tot de complements (la Dimensión Complementos del Firefox és tremenda, enriu-te’n del… bé, és igual). Per exemple l’Adblock és millor en Firefox, ho capa quasi tot, i amb el Chrome em tornava a trobar amb publicitat que havia oblidat (El País, sembla mentida). I és lleuger, intuïtiu…

Vaja, que m’he montat una batalla de navegadors domèstica. Fins i tot li he donat una oportunitat al Safari, i la veritat és que ha millorat amb les actualitzacions. Però ha guanyat la guineu. I mira, per una vegada que Google queda segon, també té la seva gràcia. El monoteisme ja no està de moda, oi?

I com que és gratis (gratis!!), doncs ho deixo per escrit.

El dibujín l’he tret d’aquí.

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

