esperant els bàrbars


Passi, que veurà el piset
14 Octubre, 2010, 11:40 pm
Filed under: inclassificable, personal

Ja fa un parell de dies que em dutxo amb el dragó que veieu a la foto (ejem!). S’ha instal·lat al meu lavabo i d’allà no en surt, i a mi em fascina. He optat per fer-li una foto i la penjo aquí perquè em sembla la millor manera de presentar-lo en família. A més, ja vaig dir fa temps a l’Espai de Lliurepensament, que em sembla un animal pràctic i entranyable.

Doncs això. Aquí el dragó, aquí uns amics. I viceversa.

Anuncis

4 comentaris so far
Deixa un comentari

enhorabona!!!! la família creix amb un nou membre!!!
La practicitat del bitxu en questió deixa’m, si us plau, que la possi en dubte. En el teu cas s’ha instal·lat al bany, aquest és el seu hàbitat,bé, no seria millor hàbitat l’habitació de les capses? Imagino que un bitxu d’aquest tamany, allà tindria milions d’espais per estar-se i ser un drac inmòbil. Jo en tinc un a la terrassa, són entranyables. Hores inmòbils, xiuladors professionals. Entranyables.

Comentari per fromcalafell

que guay! saps on en puc comprar un per casa meva?…no et pensis que no seria bon negoci, avui en dia només es tracta de generar en la gent el sentiment de que el drac es un company entranyable de pis i que en te necessitat (d’entranyabilitat o com s’en digui) i bingo! negoci rodó…

Comentari per gui

Xiuladors professionals, efectivament. Ara fa dies que no el veig. Li vaig fotre un susto un dia que el vaig enxampar al mig del passadís i em sembla que s’ha acollonit. Deu pensar “sí clar, es va fer l’enrollat dutxant-se amb mi i després no em deixa ni passejar tranquil”

Comentari per joffrevillanueva

[…] Passi, que veurà el piset 3 comments […]

Retroping per For those about to blog « esperant els bàrbars




Deixa un comentari

