esperant els bàrbars


Tanta mandanga per no res
23 Novembre, 2010, 12:43 am
Filed under: manies, país

Aquesta campanya electoral m’està resultant un pèl avorrida, em sap greu dir-ho però és així. I el debat electoral d’ahir el vaig trobar tumultuós, constantment senties algú dient “deixi’m acabar”, o “estic en el meu torn”. Culpa del Cuní, de no tallar-ho en el primer minut.

Avorrit, doncs, vaig mirar-me l’anunci de la CORI, aquests que venen de Reus i tenen la Carmen de Mairena de número dos. Error, perquè si vens de Reus, doncs et poses allà de número u i la Carmen que encapçali la llista de Barcelona, que aquesta dona ja podem considerar-la la successora de La Monyos, és un dels personatges més populars de la ciutat.

L’eslògan “Política Low Cost” té la seva conya, i assumeixo que de tant en tant és sa que apareguin propostes contraculturals per recordar-nos a tots que, per molt important que sigui la política, només és part de la vida. I que res, ni la vida mateixa, es pot prendre tan a la valenta. No és que pensi votar-los, però tenia curiositat.

Però em va decebre. Comença l’espot electoral i la segona proposta que fan és baixar impostots. Collons, per dir això no cal vestir-se d’Elvis, ni de pallasso ni de res. Et fots un traje car i ho casques tan ample, com fan tants altres. Va perdre tota la gràcia. Montes un partit per posar-ho tot potes enlaire i el primer que dius és això? Doncs quina merda, francament.

Em sembla que aquesta penya s’han cregut que tots els polítics són iguals i aleshores és clar, reprodueixen els tòpics més cutres.

Em temo que encara som lluny d’una Cicciolina (potser perquè no tenim un Partit Radical), un Jello Biafra (potser perquè no tenim uns Dead Kennedys) o un Coluche (potser perquè no som una República).

Anuncis

6 comentaris so far
Deixa un comentari

home, proposem “follómetros” a cada barri, tenen un pallasso que fa por, un friki de sex-shop i la Mairena.
Sembla una aposta arriscada.
això si, l’eslogan és el millor de la campanya.
I jo prefereixo la Mairena al natural, que aquells polítics requetePhotoshopeats.

Comentari per fromcalafell

Arriscada no ho nego, pero és cutre de collons que la única proposta homologable a la política convencional sigui aquesta.

Tant de rollo i quan el tio es posa el micro a la boca deixa anar la proposa populista per excel·lència: baixar impostos.

Comentari per joffrevillanueva

I de l’operació de canvi de sexe no en van dir res??
Jo ,que m’he llegit el seu programa ,vaig trobar a faltar propostes en matèria de sostenibilitat, criogènica i TIC.

Comentari per andrukos

La Carmen de Miarena te les mateixes credencials que el Pujol per a ser presidenta, els dos han esta empresonats pel franquisme, una per la seva orientacio sexual láltre per muntar una “revolta” burgesa al palau de la música (i no es broma.

Comentari per joeyllagrima

Pos fale

Comentari per joffrevillanueva

[…] The busiest day of the year was November 23rd with 76 views. The most popular post that day was Tanta mandanga per no res. […]

Retroping per For those about to blog « esperant els bàrbars




Deixa un comentari

